Direktlänk till inlägg 8 februari 2017

Omgivning!

Av Jenny Lundberg - 8 februari 2017 19:50

Jag har otroligt fina och omtänksamma människor i mitt liv som jag är enormt tacksam för!

Allt från vänner till nära familj till kusiner till svärmor till min man och till svägerskor i mitt liv!

Känns som mkt fallit på plats och mkt onödigt har gått bort.

Det är så här det ska vara.
Att ge och ta. Att acceptera varandras olikheter och skillnader. Att försöka förstå även om man inte håller med.
Att inte ifrågasätta utan bara inse att alla är vi olika.

Vi väntar fortfarande besked på nåt stort som kan färska vårt liv till det bättre och jag hoppas innerligt det går vägen.

Jag har en inflyttningsfest att se fram emot på lördag.


På söndag är det dags för bio med min man :)

Nästa lördag ska jag träffa min syster,Mamma,min systers svärmor och mon systers bästa vän för att pröva och se ut brudklänningar åt min syster.

Sen på söndag då åker jag och Måns iväg :)

Min fina kusin Tess har bjudit mig på en resa till Norge där vi ska träffa min andra kusin Pernilla (Tess lillasyster) :)

Vi ska bila och vara borta 2 nätter på hotell.

Jag tar med Måns och Tess tar med min Gudson Linus.

Det ska bli en helt underbar paus i vardagen att komma iväg och göra annat och se fina Norge också :)

Det är som sagt fina människor jag har runt omkring mig. Som finns,som ställer upp,som överraskar,som helt enkelt bara är en del av mitt liv.

Man behöver inte göra saker eller ge saker osv...det räcker man visar att här är jag och jag finna för dig...med ord och bevisa det.

Så idag blev det äntligen ett positivt inlägg efter mkt gråt och jobbigheter.

Måns är tyvärr samma sak med.
Han är missnöjd nästan varje vaken sekund och när kvällen och natten kommer är det dags....koliken den fruktade koliken!

Ha en fin kväll på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards