Direktlänk till inlägg 28 februari 2019

Det här med att blogga ;)

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre!
Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra för det mesta. De få lediga dagar vi har tillsammans försöker vi njuta och mysa med familjen.
Jag går from 1 april även upp till 100% på natten mot mina 82% jag har idag. Sen om jag kommer orka,och kroppen kommer samarbeta återstår att se.
Jag älskar iaf mitt jobb,det jag gör och mina kollegor. Man kan inte tycka om alla och vara omtyckt av alla,men man kan alltid respektera varandra. Det gör nästan alla här. Finns få undantag och det känns verkligen bra att det inte är fler.

Trivs mkt bättre i lägenheten vi nyss flyttat till än huset vi hyrde. Att bo i byn och kunna ta sig lättare överallt och slippa ta bilen alltid är guld värt. De stora barnen kan ta sig själv till skola/kompisar osv.

Gammal lägenhet som är uppfräschad.
Högt i tak. Stora fönster. Härliga golv.Och mysig överslag.
Sen är det litet badrum och inte så anpassningsbart i kökslådor och luckor. Men man kan inte få allt :)

Måns är inne på 7e veckan med att vara sjuk. Han va på dagis 2 dagar endast 3 timmar per dag sen har han legat i 7 veckor med olika virus/kräkningar/feber/halsfluss/krupp och astma problem.
Detta stackars lilla barnet....:(
Jag hoppas innerligt det blir bättre snart!

16 veckor sedan min bukplastik och nu äntligen kunde jag börja träna magen igår utan att det gjorde olidligt ont. Det känns absolut fortfarande,men inte så att jag inte klarar av det. Nu ska jag bara finna tiden att komma ut och springa igen med :)

Hoppas ni alla sover gott!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards