Alla inlägg under maj 2017

Av Jenny Lundberg - 20 maj 2017 23:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 8 maj 2017 23:23

Tiden bara rusar.
Har inte haft ork om kvällarna att uppdatera här.

Mitt liv borde bli en bok och film....helt ärligt.
Jag lovar det hade blivit en best seller om man börjar från att jag var säg en 17 år Och framåt.

Det är inte så att jag är född med en guld sked i munnen och åkt genom livet på ett banan skal.....oh no!!!!

Självklart har där funnits en del tur i mitt liv också och stunder som uppnått maximal lycka.

Men jag tror ändå jag legat på topplistan om mitt liv blev en bok....kanske ska påbörja en?!

Haft 2 dröm yrken sen jag var liten flicka och det ena är barnmorska och det andra författare,Så kanske kan vara nåt, vad tror ni ;)

Inflammationen i skuldran är kvar,dock lite bättre nu!
Fick en mkt grym akupunktur i Axel och skuldra förra veckan.

Njurarna har peppar peppar hållt sig lugna.

Bråcket känns av ibland.

Hade läkartid idag som jag tyvärr fick avboka då mannen min fick jobba heldag.

Varit hos svägerskan ett par timmar så Zeth fick leka och vi mös i soffan med en skrikande Måns.
Ingenting har passat de senaste dagarna. Precis när man tror det ska bli bättre,att han kanske öndp inte är ett HNB barn så får man sig en smäll på fingrarna och kastats rakt in i verkligheten igen.

Vet inte om det är tänder på gång då han tuggar frenetiskt på allting och saglar massor.
Även lagt laddningar 6 gånger i blöjan idag så nåt är det.

Veckan är full med en del dejter med personer som står mig nära.
Även lite andra besök och saker ska fixas.

Igår kom svärmor en sväng och hade med en lekstuga för barnen att ha i trädgården som vi fick:)
Vi blir bortskämda av Lone och Mikael mellan varven :)
Vi har alla tur som har dom i vårt liv!

Det är skönt just nu på de flesta fronter.
Och alla som är delaktig i mitt liv och som jag har är jag tacksam för!

Det heter man inte kan få allt här i livet...det där är så osant,för vissa flyter vetkligen livet bara på och dom vet inte ens hur det verkliga livet känns!!!

Jag hoppas ni får en underbar vecka :)

Puss i ljumsken!



Ovido - Quiz & Flashcards