Alla inlägg under november 2017

Av Jenny Lundberg - 19 november 2017 19:05

Jag har landat lite i vad som hänt.
Jag brukar göra det.
Brukar ta mig upp,brukar fortsätta framåt och brukar komma till en acceptans.
Jag har nämligen inte så mkt val.

Jag hoppas att det går som jag tänkt framöver nu. Jag hoppas verkligen och innerligt det.
Att det för en gångs skull kan gå som jag tänkt.
Håll gärna alla tummar och tår.

Skolan går än så länge bra. Är bara på första ämnet av 6. Men fått A i båda inlämnignsuppgifterna. Proven lär bli värre aty klara....jag fixar inte att sitta och plugga plugga plugga in text och sen skriva prov.
Det låser sig och jag glömmer allt.

Men jag ökade från 50 %till 100 nu få jag vill blir klar snabbare.
Så till sommaren om allt går som det ska är jag färdig uska med inriktning akutsjukvård....om dom inte får in inriktning barn igen för då tar jag det istället.

Igår träffade jag en kär gammal vän. Hon ville träffa mig en dag och skämma bort mig som hon uttryckte :)
Nog blev jag bortskämd med både mat och dricka och annat.
Tusen tack för igår Anna <3

Ville bara säga att Imed jag bloggar från mobilen så blir era tecken som hjärtan osv bara en massa konstiga tecken när jag läser från mobilen. Så det är inte som jag är otrevlig när jag inte svarar tillbaka med samma,utan jag kan inte skriva tecken från telefonen heller :)
Men jag e glad för alla kommentarer jag får även om vissa av dom ej publiceras :)

Tyckte mitt citat på Instagram va så bra igår. Det handlar inte om att folk inte har tid,det handlar om att prioritera. Så sant för är någon viktig i ens liv,då gör man också plats för dom.

Hoppas ni haft en fin helg!

Av Jenny Lundberg - 10 november 2017 01:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards