Alla inlägg under april 2015

Av Jenny Lundberg - 22 april 2015 21:45

Trots smärta som är jobbig är jag så glad idag :)
Fått Nattjobbet i Lund jag ville ha :)
Få Jobba med barn och att få ge vård och lära sig annat ska bli riktigt spännande :)
Hoppas man får fortsätta efter provanställningen och att man trivs.

Vi arbetar alltis dubbel assistans dygnet runt!
Så man får hoppas man kommer trivas med dom andra man ska jobba med också :)

Zeth kommer fortf få vara hemma med Mamma och inget dagis. Fram tills han är 2 år till att börja med sen får vi se :)

Glädjen i att ha honom hemma och själv lära han och ge han allt jag skulle missat om han var på dagis ger mig enormt med tillfredställelse :)

Jag kommer arbeta ca 50% och hoppa in mer vid behov!

Therese va här idag (Tobias) skumt vi har vars en kusin som heter Therese ;)
Men det var väldigt länge sen och det var jätte mysigt.
Har lovat att skärpa oss.

På fredag ska jag hämta Olivia på dagis då Tobias jobbar kväll.
Sen lördagen ska vi titta när Tobias och Niklas spelar fotbollsmatch :)

Mikael och Lone ska vara där med och jag hoppas Emma kommer med så man får lite hjälp med uppsikt över barnen ;)
Sen blir det hem till Lone och dom på middag och så :)

Söndag åker vi till Ängelholm och min syster med familj hela dagen.

Älskar vädret nu...går ut ett par gånger med Zeth och mysor rundor.

Jag väljer en väg och 2 andra väljer vägen jag tänkte välja.....ironiskt det där!

Ha en fin kväll...

Av Jenny Lundberg - 17 april 2015 21:02

Igår fick Z 1 års vaccinet då det varit restat sen Januari.
Han fick jätte ont i benen igår och vi fick ge alvedon.
Inatt kom febern och han ligger på 39.5

Om det är för vaccinet el det kommit ändå vet vi ej.
Han vill inte äta utan dricker lite välling och vätska får vi i honom.

Min kropp fortsätter strejka och jag har bihållsinfl. Får se om jag ringer och får en läkartid imorgon imed nässprayet ej hjälpt.
Smärtorna e grymma i min kropp och hela jag känns som ett blåmärke.
Jag längtar till jag ska få komma till en reumatolog och hoppas dom hittar anledningrn till de nya smärtorna.

Usch jag blir så ledsen när det görs sån enorm skillnad mellan barn :(
Tänk hur det kommer påverka när dom väll förstår....hoppas människor inser det själv!

Hoppas ni får en fin helg...vi ska krya på oss iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards