Alla inlägg under juni 2016

Av Jenny Lundberg - 27 juni 2016 19:08

Älskade påg bli bra snart.
Man är så maktlös och det gör ont i hela mig att se mitt barn ha ont och må så dåligt. Hade jag kunnat hade jag tagit all din smärta och dåliga mående.
4 dagar och snart 2 nätter på sjukhus.
Imorgon HOPPAS jag det vänder.

Mammas älskade lilla kille Zethan!

Z

Av Jenny Lundberg - 27 juni 2016 19:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 16 juni 2016 16:21

Man kan inte behandla folk hur som helst och tro att det alltid kommer vara okej.
Man kan inte göra skillnad efter skillnad och tro att folk bara ska acceptera.
Gör man så här måste man också vara bered på konsekvenserna.
Då kan man inte bli arg,sur eller skylla ifrån sig när personen ifråga har fått nog!

Tänk på detta när ni gör skillnader gott folk. Stora som små skillnader kan såra enormt mycket.

Ha en fin helg!

Av Jenny Lundberg - 14 juni 2016 15:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 6 juni 2016 20:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards