Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Jenny Lundberg - 26 februari 2017 23:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 26 februari 2017 23:09

Igår fick Zeth feber men det kändes som den försvann lika snabbt som den kom.

Men han hade fortf lite feber imorse.
Sen efter 45 min var den uppe på 39.4

Han har ingen hosta eller är förkyld som vi andra varit,utan bara feber.
Får se vad det blir av det.

Igår fyllde Sàndor 15 år och eftersom Måns varit sjuk ställde vi in hand kalas då vi inte ville riskera att han skulle bli sämre.
Och självklart igår mådde Måns hur bra som helst.
Han har lite hosta kvar bara.

Men Sàndor var ändå vid gott mod då han fick sina presenter iaf och hans tjej kom och sov över.

Tobias föräldrar dök med upp och överraskade honom och han fick pengar av dom.
Så himla fint gjort och Sàndor sa sen att han uppskattade det enormt.

Idag åkte vi trots Zeths feber till Tobias föräldrar på middag.
Zeth var super ledsen när vi sa vi fick bli hemma för han va sjuk,så vi valde att åka ändå.

God mat och prat med svägerska och svärmor ;)

På lördag ska jag ut igen (!!!!!)
Har en vän sen 20 år tillbaka som bor i Norrland men är nere hos sina föräldrar i Malmö nu och ska fira sin 40 års dag så klart jag vill passa på att träffa henne.

40 Anna va f*n hände där hahah. Jag va 17 år när jag lärde känna dig och du var 19.

Anna var som en syster för mig på den tiden och ställde upp och fanns alltid till hands.

Det gör hon än idag även om det är på avstånd!

Det ska bli super roligt att träffas på middag och sen gå ut och festa lite med henne och andra.

Zeth ska sova hos Farmor och Måns ska vara här hemma med Mormor då Tobias jobbar.

Sov gott på er!




Ovido - Quiz & Flashcards