Alla inlägg under juni 2017

Av Jenny Lundberg - 15 juni 2017 23:34

Nåt av det finaste som finns att bli älskad och kunna älska tillbaka.

Min man är helt underbar på att älska mig.
Jag måste skriva om det....skryta till och med....för den kärleken han ger mig här jag aldrig upplevt förr.

Han älskar varenda liten bit av mig.
Och jag t.o.m ifrågasätter honom hur det är möjligt haha.

Jag menar jag kan vara på ett jäkla humör,jag kan göra han gråhårig. Vara envis som en åsna och sparka bakut som ett litet barn om det inte går som jag vill.
Ja så klart har jag brister som alla andra.

Men ändå avgudar min man mig.

Han skrev häromdagen att om jag så vägde 200 kg och var tannalös så älskade han mig :)
Haha det där kallar jag kärlek asså.

Var dag talar han om hur fin och vacker jag är.
Hur han älskar min kropp som jag själv avskyr.
Hur mycket han älskar mig och vad jag gör hans liv bättre genom att finnas i det.

Jag har svårt för att förstå och ta åt mig än idag hur han kan känna så för mig trots våra snart 7 år tillsammans.

Jag ifrågasätter honom ofta och han har alltid svar på tal!

Jag antar att det kallas kärlek helt enkelt. Att vi hittat rätt och att vi vill dela resten av vårt liv tillsammans.

För han finns ingen annan än jag.
Och för mig är det precis likadant.

Att tänka mig ett liv utan honom finns inte. Han är luften i mina lungor.
Min beskyddare och trygghet.
Min räddare i alla lägen.
Mina bästa vän och mitt livs kärlek.
Det finns inte något jag inte kan prata med honom om.
Och han är en av dom som förstår mig bäst.
Han drar mig upp med all sin positiva energi när jag är nere och tycker saker är jobbiga.
Han är alltid glad och ser allt från den ljusa sidan.

Det jag vill säga är helt enkelt att mon man är fantastisk.
Jag kan inte tänka mig att dela livet med någon annan än denna fina människa.

Älskar dig min egen Tobias!

Av Jenny Lundberg - 15 juni 2017 23:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 13 juni 2017 02:16

Vi alla har dom....
Vissa för sina till verklighet för att dom kan.
Vissa fortsätter drömma livet ut.

Citatet: If you can dream it you can live it...köper inte jag.

Alla kan inte förverkliga sina drömmar.
Det krävs tur,pengar oftast och hjälp.
De flesta av oss sitter inte inne med alla dessa 3 tingen.

Men jag tänker inte sluta drömma för det.
Jag drömmer mig bort dagligen.
Jag sparar den där bilden på hur jag en dag vill renovera mitt kök,fast jag kanske aldrig ens köper hus.
Jag sparar bilden på den underbara sängen som ser så inbjudande,mjuk och skön ut,fast jag kanske aldrig köper den.

Jag fantiserar om vad jag skulle gjort om jag en dag fick mycket pengar,precis som 90% av befolkningen gör!

Jag vill vara den där....just den där som alla andra med vill vara som lyckas slå igenom på något viss och tjänar stora pengar på det :)

Men jag är samtidigt realistisk....det där händer inte mig. Det är inte min lott i livet.
Och nej jag tror inte på att "du har lika stor chans som alla andra"
För jag är säker på att det är menat för vissa personer här i livet men inte för andra.

Jag är inte kvinnan med särskild tur i mitt liv.
Inte dem som vinner på spel,vinner pengar,vinner dragkampen osv


Men 5 gånger i mitt liv har jag fått högsta vinsten <
Och om dom 5 gångerna var mon enda högvinst här i livet,då hade jag valt det om och om och om igen framför alla andra vinster som går att få.

Lyckan köps inte för pengar.
Inte kärleken heller.
Och jag har båda hur fattig jag än är!

Sov gott på er från en trött 37 årig 5 barns Mamma :)

Av Jenny Lundberg - 10 juni 2017 09:00

Igår slutade Melvin 3an och Sàndor 8an.
Någon dag innan slutade Michaela första ring.

Känns helt sjukt emellanåt att jag har en dotter som blir 18....myndig om ett halvår.
Samtidigt som jag har en bebis på snart ett halv år!

Måns hade 6 månaders läkarkontroll igår och allt var bra.
Han har damma längd som Zeth hade i den åldern,men väger 1.3 kg mindre.
Tror Måns blir lång som sin pappa.
Han var ändå 5 cm kortare än Zeth när han föddes.

Får ju oavsett hoppas ingen av pojkarna får min längd :):):)

Efter avslutningen och bvc besök åkte vi iväg och åt avslutnings glass.

På eftermiddagen åkte vi till Jenni o Pm på middag och även avörnor och svärfar kom.
Alltid lika härligt när vi ses och god mat.
Dock inte lugnt öht haha!

Men det bjuds alltid på lika god mat och efterrätt osv.

Tror vi har ganska mkt att bjuda igen där ;)

Idag skulle vi till skånesdjurpark egentligen men det blev inte av.

Så vi skulle åka till Ellas kalas då Fatsers tjej fyllde 3 häromdagen.

Men fick tyvärr avboka det då jag har jätte ont i halsen och känner att jag behöver kolla upp det idag,då jag haft ont ett par dagar.

Så ska snart boka en tid till jouren.
Sätta mig där med en bebis och en 3.5 åring.
Wisch me luck!!!

Av Jenny Lundberg - 8 juni 2017 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 7 juni 2017 22:36

Hej hallo hoppas ni haft en fin kväll :)

Kommer byta lösenord på bloggen.
Inget har hänt men jag känner att om man ska ha lösenordet så ska man också vara en del av mitt liv och inte bara ha det för att läsa viktiga/jobbiga/oroande saker om mig och mina nära och kära.
Och sen har vi ingen mer kontakt än så :)

Känns inte så roligt för mig att dela mitt innersta och sen läser folk som jag inte alls har kontakt med annars :)

Hoppas ni förstår.

Den som vill ha lösen är bara att jag skicka PM till mig. Och blir ni nekade hoppas jag ni förstår mig :)

Finns absolut människor på längre distans från mig så jag menar inte vi ska prata och umgås var dag.

Men jag vill ha lite mer livstecken än att folk bara precis läser bloggen sen ser man inte röken av människorna :)

Sov gott på er!

Av Jenny Lundberg - 5 juni 2017 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 2 juni 2017 22:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards