Alla inlägg under februari 2018

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2018 20:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny Lundberg - 18 februari 2018 21:06

Som vanligt har jag aldrig tid att uppdatera här :)

 

Hänt en del sen sist.

 

Avslutat 2 kurser till Medicin 2 och Akutsjukvård och fått betyget C i båda :)

Skulle praktisera 5 veckor i Akutsjukvård,men fick validera istället och är enormt tacksam!

 

Lämnat in mitt gymnasiearbete som det heter och ahr nu endast Samhäll 50 poäng och Svenska 100 poäng kvar.

 

Kan inte fatta att jag snart är färdig....

 

Denna utbildningen började jag första gången som 23 åring. 2 Gånger fick jag hoppa av den pga min ex man och nu 3e gången är jag äntligen snart klar :)

 

Festen vi hade hemma blev lyckad. Härligt och trevligt folk....får ta en repris snart.

 

Måns utreds för tillfället för att han mer elelr mindre haft problem med luftvägagrna och olika läten sen han föddes. Låter som att han har krupp alltid.

 

Började med blodprover förra veckan och på onsdag väntas en lungröntgen med kontrast.

Sen ska dom även gå ner med kamera via munnen för att kolla luftrören bland annat.

 

Zeth trilalde och slog bakhuvudet hårt igår i vår fönsterkarm som är av klinker. Gick hål och fick en rejäl bula. Han hade sååå ont. Jag kollade och väckte honom 1 gång i timmen hela natten inatt. Idag är han bättre men har ont så fort man nuddar huvudet eller han ska lägag sig ner.

 

Har massor av planer på gång...ska bara se till så allt går i lås :) En hel del som måste klaffa.

 

På söndag fyller Sàndor 16 år och han komer få sitt livs övveraskning.....bara längtar efter att få se hans reaktion :)

 

Sista helgen i April blir det endags spa med tjejerna från lödde :)

 

Sista helgen i Maj ska hela min släkt till Bakken så vi får se om vi ska haka på.

 

Sen hoppas jag resten går i stött :)

 

Jag har så mkt jag vill så jag skriker inombords haha :)

 

Träningen går bra....och jag t.o.m är ute och springer nu....trodde inte ens jag att jag skulle göra för 2 månader sedan :) Men helt underbart är det.

 

Ha en fin kväll!


"If you say what you want to say,you have to be prepared that people have a thing to say to"

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards