Direktlänk till inlägg 6 februari 2017

Det nya livet!

Av Jenny Lundberg - 6 februari 2017 22:47

Då jag haft 6 år emellan Sàndor och Melvin och sen 6 år emellan Melvin och Zeth så blev omställningen stor med 3 år emellan nu!

Mycket också för att Zeth är i en enorm trots som mina andra 3 aldrig varit i så det är också nåt nytt!

Jag hade 2 år emellan Michaela och Sàndor och där sa jag aldrig mer.
Tyckte det var tufft.
Var ju inte så gammal då heller....22 år och 2 barns mamma.

Sen ovanpå Zeths värsta trots har vi då Månsan och hans kolik.

Det är som innan ända är att han oftast inte skriker på dagen och det är för att han är mjölkfri.
Men som en klocka var kväll startat det ännu och när det tar slut vet man aldrig från natt till natt.

Härom natten var det riktigt illa igen. Han startade vid 22.30 och vi hade nästan hoppats på att det kanske inte skulle komma.
Höll på till 07.30 dagen efter.
Dock var där någon enstaka paus på 30 min som han somnade.

Har kollat upp med akupunktur idag då vi vi fick erbjudande om hjälp med det idag då det är väldigt dyrt.
Har även fått erbjudande innan om hjälp med och ni vet vem ni är och vi är enormt tacksamma för det <3.

Jag är sjukskriven februari ut och tur är det verkligen....Utan Tobias också hemma nu hade jag gått under ännu mer.

Jag e totalt överkörd.

Imorgon har vi ett viktigt möte som jag innerligt hoppas kommer gå bra.

Längtar efter att kunna uppdatera lite positiva saker här istället snart....

Soffan är min och Måns bästa vän om nätterna nu.
Han sover endast om han sover på mig om natten.

Så Tobias sover i sängen fall natten blir jobbig så han får ta över på morgonen.

Det är tur vi har så pass starkt kärlek mellan oss att detta inte tar kål på oss eller driver oss längre bort från varandra.
Tror det är för att vi har vår starka grund sen innan!

Vi hittar våra små stunder att ta vara på med varandra också!

Detta är ju en övergångs period och just nu får det vara så här!

På söndag andas vi båda ut ett par timmar iaf när vi ska se fifty shades Darker:)

Lone ska ha Zeth och Måns!

Nu ska jag avslöja min man och ta en gallskrikandes Måns och se hur länge det varar idag.....

Sov gott på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards