Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2017 23:18

När det nya året firades in av massa raketer i olika vackra färger,stod jag med Måns i famnen i vårt sovrum och tittade ut.

Tobias hade gått ut med Melvin och Olivia för att få se bättre.

Zeth sov i vårt rum sen 2 timmar tillbaka och de 2 stora barnen var hos kompisar.

Jag pussade på Måns och önskade gott nytt år.
Även på Zeth som sov så lugnt.

När jag stod där och tittade ut och välkomnade ett nytt år insåg jag hur lycklig jag var.
Lycklig och vilken otrolig tur jag haft som träffat den finaste mannen man kan ha.
Fått 2 fantastiska pojkar med honom.
Och mina 3 underbara barn sen innan har fått världens bästa Bonus pappa!

Jag log för mig själv och kände verkligen tacksamhet.

Trots att vi gått igenom otroligt mkt tillsammans och fått kämpa för oss många gånger så skulle jag inte vilja ha någon annan i mitt liv.

Jag har aldrig älskat så mkt...
Aldrig klickat så mkt...
Aldrig mått så bra förr...
Med någon annan än Tobias!

Vi är så samspelta på alla plan och det är något vi har tagit vara på!

Vi har en tuff sak över oss ....det är inte första gången och säkert inte sista gången.
Jag har gråtit och varit förtvivlad.
Tobias har tröstat och sagt: Vi tar oss igenom det precis som vi alltid gjort och alltid kommer att göra!

Den kärlek och trygghet han ger mig betyder enormt mkt!

Denna mannen asså....

Jag vill inte säga att 2017 blir vårt år....
Utan jag vill säga att alla nästkommande år hoppas jag vi forstätter vara lika lyckliga,lika kärleksfulla och lika rädda om varandra som vi är nu!

Jag älskar dig min fina man och vår helt fantastiska familj som du och jag skapat på vårt eget vis!

Önskar er en god fortsättning och kram på er alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards