Direktlänk till inlägg 15 november 2016

Inlagd!

Av Jenny Lundberg - 15 november 2016 21:48

Fick tid akut idag igen på spec mvc pga att det va ännu jobbigare att andas och jag kan bara halvsitta på höger sida om nätterna.
Fick smärta på vänster sida om ryggen med.

Fostervattnet har ökat sen sist ok därav är förhoppningsvis mkt av tryck känslan jag har och svårt att andas.

Dom vill fortf avvakta på att tappa mig på vatten. Och nålar i magen är inget jag heller ser fram emot så.
Men rädslan blir ju värre och värre om fostervattnet fortsätter öka.
Kan ju hända ganska mkt...

Smärtan vet dom ej på vänster sida rygg men läkaren ville lägga in mig 1-2 dygn för att observera och ge mig lite starkare tabletter och se om det hjälpte mig att sova.

Det enda citodonen gjorde var att göra mig dåsig...varm i kroppen och gav mig så klart en klåda över hela kroppen hahaha Vad är oddsen liksom!

Fick tavegyl för att ta bort klådan hoppas de hjälper.

Lillebror mår toppen iaf. Lagt sig med huvudet ner...Sen om han stannar så vet jag inte.
Barnmorskan sa han sover nog gott på citodonen han med...haha el hur känner du min påg i magen? Han har fullt disco ändå :)

Han har gått ner sina 9% han låg över i vikt för 3 veckor sen.
Väger ca 1.7 kg idag.

Riktigt jobbigt att vara ifrån barnen där hemma.

Men världens bästa Mamma är där och tar hand om allt.
Hon är helt fantastisk min mamma.
Allt hon gjort för oss dessa veckor hon varit nere. Städat,tvättat,lagat mat osv.

Nu kommer hon köra och hämta Tobias på jobb och hämta Melvin efter skolan + ha Zeth hemma om dagarna.

Äslakr min fina mamma och utan henne hade vi inte klarat oss nu!

Hoppas på att kunna få sova lite inatt....jag e så minus i sömnen så jag går som en Zombie om dagarna med påsar under ögonen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards