Alla inlägg den 24 november 2016

Av Jenny Lundberg - 24 november 2016 19:30

Tack för all respons på senaste inlägget!

Jag väljer att inte publicera kommentarer längre utan läser dom och raderar dom.
Skrev om detta i ett låst inlägg också :)

Igår var det ultraljud och träff med läkare,barnmorska och narkos.

Lillebror har lagt sig med fötterna ner igen....riktig busunge den där :)
Kände av att han vänt sig då han bökade massor häromnatten och helt plötsligt kände jag hickan högt upp i magen istället för ända nere vid blygdbenet.

Tur man ska snittas för då kvittar det hur han ligger.

Iaf så var det jättesvårt att mäta vattnet pga hur han låg. Så det blev inget bra resultat.

Det gick fort hos barnmorskan och min läkare och narkos då dom nog satt fel tid på mig för att hinna träffa alla.

Men dom har fått all info hoppas jag....

Kunde räkna 50/50 med att Lillebror hamnade på Neo efter Kejsarsnittet pga adningen. Men oftast gäller det bara ett par timmar. Så håller tummarna.

Tobias är ju med han första timmarna medans jag blir ihopa sydd och sen ligger på uppvaket.

Dagen efter byter mamma plats med Tobias så han åker hem till Zeth och barnen.
Hon fick förhoppningsvis sova där också.

Besök får man ta emot utanför så det kommer vi göra utanför bb dörrarna då.
Alla måste dock vara helt friska och inga barn utan endast vuxna (förutom hans syskon)
Detta pga all smittorisk när han är prematur och i dessa vinter tider.

Det är inte långt kvar....Men ändå känns det länge när man har så ont och sover så dåligt.

Händer ju lite framöver som förhoppningsvis gör allt lite lättare iaf.

Jag hoppas Lillebror mår så pass bra och att jag inte får någon komplikation så vi får fira Julen hemma.

Gissa listan är klar och 44 kläder inhandlat.
Även fått fina 44 newbie kläder av mamma och lillasyster shoppade 44 kläder i ullared igår :)

Så nu klarar han sig.

Nu räknar vi ner och längtar efter dig Lillebror <3






Ovido - Quiz & Flashcards