Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Mmmhhmm

Av Jenny Lundberg - 23 februari 2016 04:55

Sälen Lindvallen i Love it :)
Jisses jag vill aldrig åka härifrån.
Min familj fattas men annars skulle jag stannat!
Fridfullt,vackert,underbart,avkopplande!
Här vill jag prioritera att ta min familj en gång om året.

Det har gått över förväntan med att vara utan barnen och Tobias.
Självklart saknar jag dom massor.
Men jag njuter av att bara vara Jenny för en gångs skull.
Ger det mig dåligt samvete?
Absolut hela tiden.
Fast alla säger att det ska jag inte ha.
Men är det rätt att må så bra utan sin familj?
Ja det betyder ju inte att jag inte älskar dom eller saknar dom.
Det betyder bara att jag njuter av att bara vara jag!

Jag har alltid sagt att jag inte skaffat barn för att lämna bort dom.
Inte ha barnvakt en massa för att festa eller göra annat. För det är mina barn jag valt att sätta till världen.
Men även jag får ju inse att det är skönt att komma bort själv och ladda batterierna.

Sen skulle jag inte byta ut mammarollen mot något annat i hela världen!

Jag har en fantastisk nyhet ni får ta del av i slutet av veckan :)
Ni får hålla er tills dess för jag säger inget innan!

Vi är ett fantastisk gäng Pers ass här uppe och vi skrattar och njuter av varandras sällskap.
Vi är ute och går i all snö,tar en varm choklad,en matbit och bara slappar.

Andra natten av tre snart gjord.
Till stugan och sova för att sen gå ut och vandra ett par timmar och avsluta med bastu och dusch.
Sen en bit mat.

Zlatan var tydligen här sa en av assisteenterna så se fall man får en glimt av honom ;)

Hoppas ni har en lika fin vecka dom jag!


 
 
Ingen bild

Malin malmgren

23 februari 2016 05:28

Lika glad som du för din hemlighet 😉
Låter helt underbart o kan tänka mig så lugnt o fridfullt det är där.....passa på o njut Jenny.....de e inget fel alls. Känner dock igen det du skriver. När mina stora åker till sin pappa får jag ibland en viss känsla av frihet.....men som du själv skriver......skuldkänslorna e där snabbt o tar bort njutningen igen 😯
Kram på dig vännen ❤ ❤ ❤

Jenny Lundberg

23 februari 2016 18:57

Kram fina Malin och tack för allt du vet vad kram

 
Ingen bild

Carro

23 februari 2016 07:33

Underbar läsning ❤️ Njut o ladda batterierna det är du värd! Där är underbart fint uppe...

Jenny Lundberg

23 februari 2016 18:57

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards