Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Jenny Lundberg - 17 februari 2016 02:34

På fredag ska Zeth röntga och ta ultraljud på höfter och ben.
Det var en snabb tid och jag hoppas resulterade blir positiva sen!


Om 4 dagar åker jag till sälen med jobb och lämnar familjen hemma.
För många hade detta var en upplevelse eftersom jag aldrig varit i sälen. ..och skönt att komma iväg själv lite.
Men inte för mig.....
Jag vill inte lämna barnen eller min man i 4 dagar. Jag saknar alltid mina barn lika mkt när dom inte e hos mig....men ju mindre dom är desto mer ont gör det. Så har du varit med alla 4.
Jag avbröt en resa till Prag när mickis var 1.5 år för jag saknade henne så jag grät hysteriskt. Åkte hem och var nöjd.

Jag har inte varit utan Melvin så många dagar på länge och aldrig utan Zeth så länge. Jag och Tobias har inte varit ifrån varandra 4 dagar på rad på över fem år. Detta här är super jobbigt för mig!

Går av om ett par timmar och ska njuta i 4 dagar med dom innan jag åker!

Zeth har skolans in lite pö om pö då dagis sköt upp det först pga magsjuka och sen fick Zeth feber. Imorgon hoppas vi på en längre stund där.

I lördags kom Tobias föräldrar en stund.
Dom hade mig så en liten alla hjärtans dag present till alla barnen och till mig och Tobias.
Super gulligt!

Annars märker man att man lever gör inget annat än jobba känns det som.

Ha en bra onsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards