Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Jenny Lundberg - 4 februari 2016 05:01

Gått ett tag sen jag skrev.
Vi hade en fantastisk helg hos fina Linda och Tobbe. Dom bjöd på god mat både hemma och på Pinchos restaurangen. Jag är lyckligt lottad som har dom i mitt liv!

Saker och ting flyter på bra och jag har lite val att göra omgående.
Jag trivs med det mesta för tillfället och det är så otroligt skönt.

Jag och min fina underbara man hade 5 år i söndags.
5 år av väldigt mkt upp och ner gångar...men vi står kvar tillsammans kärare och starkare än någonsin.
Han och barnen är hela mitt liv.
Jag älskar den mannen nåt så kopiöst mkt.

Går snart av natt 2 och har en kvar. Sen ledig tills måndag kväll.
Sälen närmar sig med stormsteg och det är blandade känslor inför resan.

Imorgon ska vi till Tobias föräldrar.
På lördag ska jag ÄNTLIGEN träffa tjejerna från mamma gruppen och vi ska fira alla våra små som fyllt 2 år i ett gemensamt kalas :)

Söndag kommer Tobias syster och sambo för att mysa med Zeth och äta lite lunch!

Önskar er en fortsatt bra vecka och en underbar helg :)

Snart ska jag äntligen få hem och sova!

Ovido - Quiz & Flashcards