Direktlänk till inlägg 23 juni 2018

EST

Av Jenny Lundberg - 23 juni 2018 23:14

Turkiet var fantastiskt. Varmt,god mat,fantastisk dricka och vi träffade underbart folk. Ett par från England manchester och dom vill gärna hälsa på och att vi åker till dom. Får väll övertala mig själv att flyga igen och mannen i mitt liv,så vi kan göra hans dröm möjlig att få se United spela i England :)

Saknaden efter familjen var dock enorm. Så att vara utan dom 1 vecka igen kommer inte hända förrän minsta barnet isåfall är minst 15 år!

Jag jobbade 2 dagar sen fick jag influensa. Förkylning,hosta,halsont och ont i hela kroppen och absolut ingen ork! Måns,mamma och Tobias är med dålig och Zeth är förkyld.

Värsta av allt vi missade Linda och Tobbes bröllop :( Har varit så otroligt ledsen över detta :(
Vad är oddsen att bli sjuk så här mitt i sommaren precis när som gifter sig?!

Nej det är inte rättvist någonstans.

Förhoppningsvis ses vi några dagar senare i sommar!

Jag har antagligen fått ett fast jobb efter att mitt vikarie går ut i augusti :)
Berättar mer om det väll går i lås.

Har en intervju till ang ett annat fast jobb nästa vecka som är med intensivvård,vilket jag tycker är väldigt intressant!

Har ett enda prov kvar nu sen e jag FÄRDIG undersköterska!

Jag är så glad och tacksam för dom människorna jag har omkring mig.
Inga skvaller,inga drama utan bara precis lugn och ro :)
Precis som det ska vara!
Tack för att ni finns och berikar mitt liv!

Nu är orken slut och jag ska mysa med mannen min. Min älskade make!

Sov gott på er!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards