Alla inlägg den 22 september 2016

Av Jenny Lundberg - 22 september 2016 19:11

El inte!

Idag var jag hos läkaren på mödravården.
Vi gick igenom mina smärtor och jag började beskriva det jag trodde var min graviditets ischias.
Han ställde massa frågor som alla ställde in på min smärta och sen undersökte han mig, och det gjorde sjukt ont.
Jag fick beskedet kraftig foglosning och diskbråck:(
Foglosning visste jag men fick en chock när han sa diskbråck.

Vi gick även igenom hela händelseförloppet med Melvins förlossning och mina smärtor sen dess.
När Lillebror är född vill han göra magnet röntgen och undersökningar för att fastställa hur mitt bäcken och annat ser ut för att jag ska få bästa hjälpen.
Fogarna blir oftast bra efter bebisen kommit sa han. Men tyvärr går inte Diskbråck över!
Och de förslitningsskador mitt bäcken fått med Melvins förlossning sa han jag aldrig kommer bli återställd men jag kan får hjälp att bli bättre.

Att jag inte blir återställd vet jag. Levt med de Smärtorna i snart 9 år.

Men varför i hel..... skulle jag behöva få ett diskbråck också...:(

Kändes vetkligen som allt annat räckte.

Ljumskbråcket för ju liksom också med sig en jävla smärta.

Jaja det är ju inte mkt att göra ont mer än få den hjälpen man kan....

Synd om familjen bara då det inte e mkt jag kan göra här hemma längre :(
Och Zeth som är så liten ännu.

Tusen tack till Therese och Patrik som tog Zeth och Melvin idag när jag var hos läkaren!

Sen dessa markanta skillnader igen....står mig upp i halsen faktiskt!

Ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards