Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Jenny Lundberg - 9 oktober 2016 20:14

Härlig helg som går till sitt slut.
Var hos lillebror och Svägerskan igår och mös.
Lunchade och fikade. Underbart att träffas :)

Hann med ett snabbt besök hos lillasyster med. Och fick massa Sängkläder,täcken och lakan till Lillebror och annat.
Lillasyster har även köpt skötbordet till oss som Lillebror ska ha och en hel del annat.
Min syster är helt fantastisk och finns alltid där och ställer alltid upp. Love u!

Idag kom Therese och Patrik med barnen. Vi fikade och åt super god middag och jag mös så klart med bebbe :)

Jag kommer aldrig någonsin sluta förvånas över vissa människors beteende eller hur vissa tänker.
Men jag har iaf lärt mig att rycka på axlarna i dessa sammanhang :)

Veckan har lite inplanerat och helgen får jag se vad jag gör med pojkarna när Tobias jobbar.
Det dyker alltid upp något trevligt :)

Hoppas ni haft en fin helg....jag har umgåtts med en del av dom som betyder mest :)






Ovido - Quiz & Flashcards