Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Jenny Lundberg - 14 mars 2015 19:48

Zeth har humör som bara den haha.
Vi har varit lika "hårda" mot honom som med dom andra. Men han är bara 14 månader så man kan så klart inte sätta samma gränser som Michaela som är 15 eller Melvin som är 7 ;)
Men han har humör denna gosse....han testar sina gränser. Skriker om han inte får som han vill och går runt och pekar på allt och säger: där...där ...där...där.
Då vill han ha den sakern han pekar på.
Jag vet att de flesta barn är så här i denna åldern...vi disk det i Mamma gruppen.
Men just nu när man är i det,är det drygt haha.
Han säger bara Där,Mamma,tacktack och titta än så länge ;)
Hans femte tand fick jag syn på idag...bara så där. Jag kollade ändå han i munnen häromdagen haha.

Jag undrar bara...hur kan man som Mamma förneka sitt barns problem?
Hur kan man ljuga om det och låta barnet ha ont och må dåligt?
Hur kan man vara så egoistisk och inte tänka på sitt barns bästa när denne är sjuk och behöver stanna hemma?
Jag slutar fan aldrig förvånas asså.
Och ändå är det inte någon som säger ifrån...så jäkla skrämmande!

Nu blir det mys med familjen.
Ha en fin lördags kväll :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards