Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Jenny Lundberg - 10 mars 2015 21:31

Har massor helt plötsligt :)
Skönt är det.
Kosten spelar nog in mkt...men jag måste bli ännu bättre på att byta ut vissa saker.
Älskar att träna...har aldrig förr varit så peppad som nu.
Jag vill inte bli ett muskelberg...jag vill få en fast och fin kropp ;)

Jag har massor på gång nu och det kännas så jäkla bra :)

Mer jobb,börja läsa in usk utbildningen samtidigt,antagligen bli gymnastik lärare 1 gång i veckan åt Melvin och hans grupp tillsammans med fina Anna,vilket innebär kurser och annat jag får gå på :)
Samtidigt träningen och att jag är mamma ledig med min minsta älskling :)

Jag trotsar min sjukdom och alla kortsison sprutor etc och gör det jag vill just nu ;)

Livet känns perfekt på så många plan just nu...jag har alla mina fina vänner....min familj och syskon...och min egen älskade stora familj :)
Och lite annat smått och gott ;)

Nä nu ska jag dricka upp min smoothie innan duschen.

Sov gott :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards