Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Nytt år :)

Av Jenny Lundberg - 31 december 2015 21:13

Lämnar ett omvälvande år bakom mig.
2016 ska bli bra...ska bli bäst hitills :)
Jag hoppas på många positiva saker och en och annan överraskning :)

Hoppas på att bli klar med min utbildning och få den kroppen jag vill :)

Där är massa som jag inte orkar ta just nu.

Jag kommer inte bry om andra människor och deras liv. Jag lever mitt och tänker vara lycklig :)
Dom som vill vara i mitt liv får gärna finnas där :)
Dom som inte vill behöver inte.
Man kan inte älska alla men ska iaf respektera alla.
Man behöver inte prata skit eller snacka rundor.
Man kan absolut bli besviken på folk och då tycker jag man talar om det för personen
/personerna så slipper det bli tråkigt och fel.

Men jag hoppas att vad än folk tycker om mig så är det inte mina barns fel och dom ska inte få lida.
Dom har inte valt mig som Mamma så behandla dom med respekt och kärlek.
Sen vad ni gör mot mig bryr jag mig inte om,men jag bryr mig om mina barn.

Hoppas alla kan tänka annorlunda 2016.
Man vet aldrig när livet tar en vändning eller tar slut. Vill man verkligen ha låtit småsaker styra då?!
Nä jag tror inte på det iaf!

Ett Gott Nytt år till er alla hoppas ni får ett fantastisk 2016 för det tänker jag ha :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Lundberg - 22 mars 2020 19:32

Man kan inte vara nog tydlig i dagens läge gällande Corona! Jag VET att många tar detta med en klackspark och bryr sig inte. Tänker det är som en förkylning. Jag är inte i riskzonen osv osv. Folk överdriver bara. Jag behöver inte stanna hemma för...

Av Jenny Lundberg - 11 mars 2019 02:25

De sista dagarna har präglats av att jag kännt mig nere,off och haft en del ångest. Ångest över döden. Ångest över hur fort livet kan ändras,ta slut. En tjej som jag hade i min mamma grupp med Måns,gick bort i cancer i förregår. Endast 34 år gam...

Av Jenny Lundberg - 28 februari 2019 02:01

Ja det är ju inte min starka sida att blogga längre :) Minns när jag bloggade flera dagar i veckan för ett par år sedan. Som jag skrev i förra inlägget så är det inte samma intresse och samma behov längre! Jag jobbar och mannen jobbar om vår andra...

Av Jenny Lundberg - 2 januari 2019 02:08

Det var inte igår man uppdaterade här. Jag har tänkt på det så många gånger. Men orken och tiden har inte funnits där. Jag har fokuserat på annat när jag väll är ledig från jobb. Även om ett inlägg inte behöver ta så lång tid,så har jag ej kännt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards