Alla inlägg den 25 december 2015

Av Jenny Lundberg - 25 december 2015 03:59

Fast jag bara lyckades sova 3 timmar när jag kom hem efter att ha jobbat blev det en underbar dag igår.
Barnen var glada och nöjda och vi åt gott och mös rundor. Mamma var super trots att hon fått kortison sprutor i sin onda fot dagen innan gjorde hon det mesta i köket. Älskar dig mamma!

Det kom positiva överraskningar också igår som jag ej räknat med :)

Det va tufft att lämna barnen och köra och jobba inatt med :( även om vi han med allt vi skulle så ville jag bara stanna hos dom till dom gått och lagt sig!
Går av om 3 timmar och sen e jag ledig 2 dagar. Sen kobbar jag 2 dagar. Seeeen ledig 1 vecka!
Ska bli underbart och jag måste göra färdigt psykologin så jag kan börja på mina andra 2 kurser.

Hoppas ni hade en lika fin Jul som mig!

Ovido - Quiz & Flashcards