Alla inlägg den 22 oktober 2017

Av Jenny Lundberg - 22 oktober 2017 01:02

Jag kan känna besvikelse ibland och det gör väll alla någon gång.
Jag kan hänga upp mig på saker och verkligen låta det äta upp mig inifrån och ut. Speciellt när jag tycker något är orättvist eller oklart från min sida.

Men jag har istället börja tänka om och känna att nej detta vill jag inte lägga energi på.
Jag behöver min energi till så mkt annat.
Min 5 barn tex.
Min man.
Mitt hem.
Min skola och jobba.
Osv....

Så jag orkar inte längre bry mig på folk som inte bryr sig och har tid med mig. Eller bara hör av sig när dom har något dom måste prata om eller behöver hjälp.
Eller folk som bara har det på ett sätt,sitt sätt när det passar.

Har många fina vänner och människor i mitt liv. Men tråkigt när vissa man tyckt mkt om bara slutar existera :)

Men som sagt jag har slutat lägga energi på detta :)

Om 8 dagar bär det av till lalandia. Ska bli skönt med semester med familjen.

Sen Ullared som alltid är lika underbart att uppleva haha.

Sen där efter är det bara 5 veckor till Mickis bebis ska komma och jag ska bli ......
Svårt att säga orden...har redan en sjuk ålders noja och det blir liksom INTE bättre av att man ska bli......

Försöker samla tankar om allting,Men svårt att få ihopa. Jag hoppas allt ramlar på plats snart och att jag kommer tillbaka till mig själv.
Får tillbaka energi,livsnjutan,ork,och glädje.
För just nu är allt en kamp och stressande!

Nästa vecka innebär
Ultraljud på Mickis bebis
Dietist med Måns
Svar på röntgen om mitt knä
Utvecklings samtal
Möte med Mickis
Och jobb

Önskar er en fortsatt fin helg :)




Ovido - Quiz & Flashcards