Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Jenny Lundberg - 6 augusti 2016 21:23

Glömde ju skriva hur underbart duktig vår påg är :)
Varit utan blöja ett par dagar nu. Går på pottan och idag på toaletten när vi var och lekte.
Säger oftast ifrån när han behöver annars frågar vi honom :)
Var utan blöja idag när vi hämtade Tobias och åkte till affären.
Super stolta över honom är vi :)



Av Jenny Lundberg - 6 augusti 2016 21:18

Tyvärr var huset för litet och där var problem med det.
Men nu är alla tillsagda om att höra rundor om både boende och jobb åt oss så hoppas där snart dyker upp båda sakerna :) Jobb lär ej vara problem för Tobias utan det är mer boende som ska klaffa!

Vill bara flytta så fort det går känner jag. Hoppas hela tiden på att där kommer nåt snart :)

Baby gunga
Vagn
Bilstol som kan klickas på vagnen är klart till bebis.
Babynest har vi sen Zeth.
Så nu är det vagga/spjälsäng och skötbord kvar.
Sen kläder,nappar,filtar och sånt praktiskt kvar men det tar vi i ullared i vinter :)

Skönt och beta av lite då och då.

De allra första tror det är en flicka i magen även jag och Tobias :)
Det ska bli så otroligt spännande att inte ta reda på det denna gången och få veta i Januari när bebis plockas ut :)

Tiden rusar samtidigt som den står stilla emellanåt.
Önskar såååå att jag kunde jobba och slippa gå hemma rastlös.


Mös med mamma,syster och kusinerna i torsdags och idag med lillebror,Svägerska och kusinen på skattkammarön i Lund.
Kärlek på hög nivå.

Imorgon kommer mamma.
Förhoppningsvis syster på måndag.

Barnreumatologen med Z på måndag och BVC 2.5 års kontroll på torsdag.

Nu ska jag mysa med min fina underbara man och mina älskade barn.

Ha en fin kväll :)






Ovido - Quiz & Flashcards