Alla inlägg den 26 april 2016

Av Jenny Lundberg - 26 april 2016 22:28

Underbara...
Pålitliga...
Reko...
Svåra...
Bästa...
Lögnare...
Opålitliga...

Vi har väll möt dom alla....tyvärr i många fall.
Men den värsta är den FALSKA...kan faktiskt inte tänka mig någon värre....den har typ allt av det dåliga....allt man inte ska ha.

Jag har mött dom...säkert ni med...jag har fortf några i mitt liv....säkerligen ni också!

Vad gör man med dessa då?
Jag har kommit fram till: INGENTING.
Det sköter sig så snyggt själv till slut.

Även om det framkommer på vissa väljer folk att inte se....vad gör man då?!

Samma sak....ingenting.
Väljer folk att blunda för det uppenbara och bara se en sak då finns det inte mkt man kan göra.
Men men dom lär sig säkert en dag med...på ett eller annat sätt.

Kom ihåg ...ingen är perfekt....men ingen behöver vara falsk,det är något man väljer själv!

Imorgon väntas reumatologen med Zeth och sen ska jag gå på 4 jobb nätter.
Inget roligt alls då jag åkt på grym halsont och förkylning!

Sov gott....


Ovido - Quiz & Flashcards