Alla inlägg under mars 2016

Av Jenny Lundberg - 12 mars 2016 08:26

Hon vet....Hon känner mig så väll....Hon kan mig utan och innan....det kan liksom aldrig bli fel :)
Min kusin Tess....love u!

Bästa Maja lyktan med en klockren text :)
Det är bara är så sant!

K.A.R.M.A

Av Jenny Lundberg - 8 mars 2016 23:39

Dagen va bra....men på kvällen hände nåt. Allt bara strulade kändes det som och jag blev på skit dåligt humör.
Det släppte igen.
Känslan av att någon kan behöva en...från ingenstans....en som inte ens står en nära. Kan kännas bra.
Att söka just mig....jag behövdes...just jag.

Jobbade 1 natt....ledig 1....jobbar 2 nu. Inte optimalt men blev ett byte på jobb.
Tentan på torsdag.....gaaahh.

Fy vad det är mkt "skit" runt om....många som mår dåligt. Många som har det tufft.
Lider med dom...

Har jag sagt jag har den bästa mannen man kan ha?
Jisses vad mkt kärlek han ger mig dagligen. Och verkligen uppskattar mig för den jag är precis som jag är!
Att vi fortf efter 5 år saknar varandra när den andre är på jobb.
Går inte en timme utan att vi skriver nåt till varandra.
Finns inget vi inte delar med varandra!


Jag älskar utrycken: What goes around Comes around & alla får sitt till slut.....:) Karma!


Ha en fin onsdag på er!


Ovido - Quiz & Flashcards