Alla inlägg under januari 2016

Av Jenny Lundberg - 1 januari 2016 21:33

Länge sen jag kände mig så positiv :)
Den känslan är det inte mkt som slår ;)

Mkt som ser ljust ut i mitt liv och det är super skönt :)

Idag lämnade vi Melvin som skulle sova hos Lucas.
Sen lämnade vi Sandor som ska sova hos Tim och hämtade samtidigt Olivia som varit hos sin Farmor och Farfar.

Vi stannade och fika och åt och Zeth lekte med sin kusin Neo :)
Lika gammla och busiga :)
Super mysigt och se att trots dom ej setts på länge tog det inte lång tid förräns dom fann varandra och lekte.
Synd dom bor så långt borta bara. Hade varit roligt att se dom växa upp ihopa!

Neo har fått en Lillebror med och jag va ju tvungen att hålla det lilla livet med idag ;)
Jätte söt!

Jag e så nyfiken på 2016 då jag bara har en underbar känsla i hela kroppen :)
Vänner och familj och allt.

Man kan ha ytliga bekanta,nära vänner,vänner som helt enkelt man klaffar med och sen dom man väljer att ha på avstånd.
Men var bered på avståndet och vad det för med sig.

Nu ger jag mig en spark där bak så jag kommer igång med alla planer för 2016 på måndag :)

Ha en god fortsättning på er :)


Ovido - Quiz & Flashcards